Mladostnik misli, da je z njim kaj narobe, če se ne zna hitro odločiti za šolo ali poklic.

Njegova nadaljnja pot še ni tako jasna kot sošolčeva, ki že od 6. razreda ve, da bi rad postal zdravnik.

On pa ne ve, kam bi šel, ve le, da ne more na gimnazijo.

Kaj če je zbegan v 4.letniku, ko se je iz gimnazije potrebno odločati naprej? Nič idej ali preveč idej?

Moja izkušnja je, da ob spodbudi in poglobljenem pogovoru že devetošolci lahko zelo dobro raziskujejo, kaj bi v življenju počeli in česa ne.

Potrebujejo pa spodbudo in čas. Da odkrivajo sebe, svoje močne plati, svoje interese. In se v miru razgledajo, kakšne možnosti so v njihovi okolici. Ne zadnji trenutek, ko ga lahko zagrabi panika.

Podpri svojega otroka, da ne bo v stiski, ker ne bo vedel kam.

V sredini ONLINE delavnici bomo osvetlili, kako lahko otroku STARŠI pomagamo, da gre na pot odkrivanja sebe, svojih talentov in svoje karierne poti.

Kako mu pomagamo, da je bolj samozavesten v tem, kar je?

Nekaj točk iz delavnice:

  • Pozna sebe, svoje močne strani in razvija svoje talente?
  • Kako ga vidimo drugi, kako vidi sam sebe?
  • Šola ni vse – pomen neformalnega izobraževanja, hobijev, veščin.
  • Hollandov test – Kako mladostnik odkriva svoje interese?
  • Kako starši mladostniku pomagamo pri kariernem odločanju in čemu se je dobro izogniti?

Pridružiš se nam lahko v sredo, 29.11.2022, ob 20.00. Delavnica bo ONLINE in trajala 80 minut.

Delavnico izvaja Nada Zupančič, karierna svetovalka in družinska terapevtka.

Več informacij in prijave:

https://narocilnica.com/items/ZblSqyx/order