Sodelujte v natečaju za najboljši profil na družbenih omrežjih (Facebook, Instagram, Youtube ali spletna stran), ki mladim najbolje pomaga pri odločanju za poklic.
Zmagovalce bomo peljali v Gardaland!
Letošnje leto bomo izvedli natečaj v dveh terminih – zimskem in poletnem. Tisti, ki bi se podali novim izzivom naproti kar sedaj, se prijavite do 31. septembra.
Prijave zbiramo na povezavi.
Sodelujete tako, da:
1. Se zberete v skupino najmanj 5 in največ 12 dijakov.
2. Se odločite, katero družbeno omrežje boste uporabili (lahko tudi več).
3. Se prijavite in ob tem izpolnete .
4. Počakate na obvestilo o izboru in določitev mentorja s strani Zavoda Nefiks.
5. Ko s strani Zavoda Nefiks prejmete navodila, pričnete s svojim kanalom na družbenih omrežjih.
6. Konec januarja (zimski natečaj) oz konec junija (poletni natečaj) Zavod Nefiks izbere najboljšo ekipo.
Namen sodelovanja je dvojen:
1. naučili se boste upravljati izbrano družbeno omrežje in
2. bolje spoznali potencialne poklice.
Zmagovalci lanskoletnega natečaja
V preteklem šolskem letu sta si zmagovalno mesto delili dve ekipi. Kratek prispevek o sodelovanju Gimnazije Ledina na natečaju in njihove izdelke najdete na povezavi.
Primerne vsebine:
– sodelujoči lahko predstavljajo vsak enega ali več poklicev – kaj počnejo ti poklici, kaj jim je pri tem všeč, kaj ne toliko, kje vse se lahko zaposlujejo,
– objavljajo nasvete za lažje odločanje, publiki zastavljajo vprašanja / ankete o tematiki, objavljajo intervjuje,
– prevajajo prispevke iz tujine,
– z njihovim privoljenjem vključujejo znane osebnosti …
Da pa bo vedno dovolj vsebine, vam bomo določene vsebine pošiljali tudi mi.
Strokovna komisija bo pri izboru desetih ekip za sodelovanje upoštevala:
– Pripravo načrta (spodaj).
– Izkazano motiviranost skupine za sodelovanje.
POZOR: Ne objavljajte sodelujočega profila, dokler ne dobite potrditve s strani Zavoda Nefiks.
Navodila za sodelujoče:
1. Prijave zbiramo tukaj.
2. Po prijavi boste prejeli navodila za sodelovanje, ki bodo vsebovala spodaj objavljena navodila in komentar na vašo prijavnico.
3. Dobili tudi kontakt mentorja, ki bo poskrbel, da bo vaše družbeno omrežje ustrezalo vsem zahtevam.
4. Konec januarja oz. konec junija bodo znani zmagovalci.
6. Udeležencem iz vsake od zmagovalnih skupin bomo podelili nagrado: izlet v Gardaland, konec junija 2020.
Primer logotipa “Kam po gimnaziji”
Kaj ni dovoljeno:
• Kakršna koli dejavnost, ki je v nasprotju z zakonom,
• Žaljive vsebine, sovražni govor,
• Plačano oglaševanje,
• Neodzivnost po končanem projektu: če skupina najmanj 3 mesece ne objavi ničesar, Zavod Nefiks profil umakne iz javnosti / zapre. O tem predhodno obvesti kontaktne osebe.
Kaj je zaželjeno:
• Vsebinsko poglobljene informacije o poklicnem odločanju,
• Deljenje vsebin drugih omrežij – ob navedbi vira,
• Deljenje vsebin talentiran.si in mreza-kroj.si,
• Upoštevanje nasvetov za poslovno komuniciranje na družbenih omrežjih:
• Pet zlatih pravil za uporabnike družabnih omrežij,
• 10 korakov do boljše poslovne uporabe družbenih omrežij.
Kaj je nujno:
• Objava tipskih grafičnih in drugih materialov z navedbo projekta, ki jo dobite s strani Zavoda Nefiks.
Namen natečaja:
… je trojen:
1. Z metodo digitalnega mladinskega dela mladi pridobite digitalne kompetence. Glede na to, da ne upravljate zgolj lastnega profila, ampak skupinskega, spoznate ključne karakteristike poklica upravljalca družbenih omrežij, Zavod Nefiks pa vam na tem področju priskrbi usposobljenega mentorja.
2. Vsebina, ki temelji na kariernem razvoju in poklicnem odločanju mladih, vas usposablja za odgovorno in pogumno odločanje za nadaljnje izobraževanje in načrtovanje kariere.
3. Na tak način mladi k razmisleku o njihovih izbirah motivirate svoje vrstnike, ob enem pa jih informirate o možnostih in priložnostih, ki jih morda sami ne poznajo, npr. o manj znanih poklicih v gospodarstvu, o poklicih prihodnosti …
Kako izgleda profil:
Vsak profil vsebuje tipsko oznako (grafike in logotip ter navedbo) projekta, ki jih izbrani sodelujoči dobijo s strani Zavoda Nefiks. Prav tako Zavod Nefiks pripravi nekaj tipskih objav, ki so prilagojene za vsak kanal in morajo biti vanj tudi integrirane. Preden se profil odpre za javnost, Zavod Nefiks odobri sodelovanje in načrt, ki ga ob prijavi predložijo člani kluba. V njem mora biti tudi predvideno, kaj se zgodi s kanalom, ko skupina zaključi z delom.
Vsebina:
Vsebinski namen medija je, da sodelujoči mladi in njihovi sledilci čim bolje spoznajo poklicne in karierne priložnosti. Tematike so razpete med predstavljanjem poklicev in kompetenc prihodnosti, različnih obstoječih poklicev, ki med mladimi morda niso tako poznane, nasveti, o tem, kako in na podlagi česa se sploh odločati, kdaj začeti, kaj vse vpliva na poklicno odločitev. Člani kluba informacije pridobivajo pri pristojnih institucijah, strokovnjakih, ljudeh z izkušnjami, na spletu, tudi na spletnih straneh Zavoda Nefiks, Zavoda za zaposlovanje, Kariernih centrov, lokalnih mladinskih centrov in mladinskih društev … Zavod Nefiks v objave ne bo vsebinsko posegal, vendar boste v opis profila zapisali, da zapisno niso stališča Zavoda Nefiks, pač pa skupine, ki v okviru projekta profil upravlja.
Zakaj dobi adminske pravice Zavod Nefiks:
Člani kluba dodelijo adminske pravice Zavodu Nefiks in mu s tem omogočajo vpogled. Ta je namenjeno temu, da lahko Zavod Nefiks prepreči morebitne neustrezne, nezakonite ali žaljive prakse, oz. profil ukine, če so člani dlje časa neaktivni in tega ne storijo sami. V obeh primerih Zavod Nefiks obvesti upravljalce profila. Naše izkušnje namreč kažejo, da kanali na družbenih omrežjih nekaj časa dobro delujejo, ko pa se skupina razkropi, tudi aktivnost na kanalu preneha, ta pa postane digitalni ostanek. Glede na to, da natečaj organizira Zavod Nefiks, mora poskrbeti za odgovorno uporabo digitalnega prostora, kakor tudi za korektno delovanje vseh povezanih profilov na družbenih omrežjih.
TOČKOVNIK
Karakteristike ocenjevanja s področja digitalnih kompetenc so sledeča:
• Doseg kanala (koliko sledilcev kanal ima),
• Aktivnost sledilcev (koliko so sledilci na kanalu aktivni, odzivni),
• Odzivnost profila – ustrezna komunikacija s sledilci,
• Kvaliteta in ustreznost grafičnih materialov,
• Način podajanja informacij – kreativnost, enotnost (stil),
• Konstantnost objavljanja,
• Ustreznost komunikacije v imenu organizacije,
• Medsebojna povezanost, reference, #.
Karakteristike ocenjevanja s področja kariernega razvoja so sledeča:
• Primernost vsebine za ciljno publiko,
• Jasnost definicije ciljne publike,
• Poglobljenost podanih informacij,
• Aktualnost in relevantnost podanih informacij,
• Obsežnost informacij glede na namen kanala,
• Verodostojnost informacij / dopuščanje pluralnosti,
• Vsebinska ustreznost komunikacije s ciljno publiko.